Geachte tijdvoortegengas.....
eerder nam ik via een collega al kennis van één van uw vermakelijke schrijfsels.
Ik waardeer uw heroïsche inzet om kenbaar te maken
welke genuanceerde mening u, als kenner en welbespraakt scribent van ons
vak, bent toegedaan. U profileert zichzelf op uw digitale platform als
fervent tegenstander van lawaaischoppers, dat schept een band!
U
brengt - als non-lawaaischopper - een en ander zonder omwegen en zonder
morele twijfels onder woorden en schuwt daarbij het adjectief in zijn
vele onomwonden gedaanten niet.
Dat maakt het, samen met het
ontbreken van de gebruikelijke aanspreekvorm, creatieve interpunctie,
boeiende zinsindeling en bewust gebrek aan vloeiend ritme, tot een
fascinerend geheel, waarvoor hartelijk dank.
U heeft
ondergetekende een onderhoudend moment bezorgd in deze tijden van
polarisatie, waarin men elkaar zo onverbloemd de maat pleegt te nemen,
tot mijn grote verdriet in de meeste gevallen zonder enige kennis van
zaken. Gelukkig bent u als weldenkend mens - zoals u zelf volkomen
terecht suggereert - van een geheel andere categorie!
Moge het de voldoening schenken waar wij, schaamteloze weldenkenden, zo naar verlangen.
Mijn waardering uitsprekend en met hartelijke groet,
Uw toegewijde presentator
Geen opmerkingen:
Een reactie posten