zondag 4 april 2010

Chi pecora si fa, il lupo mangia

----- Original Message -----
From: "Hulzebos, Bram"
To: "Cora Visser"
Sent: Sunday, April 04, 2010 7:23 PM
Subject: RE: vonnis

Mevrouw,

we maken een verhaal over dit vonnis.

met vriendelijke groet,

Bram Hulzebos


________________________________
Van: Cora Visser [coravisser@muziekklassiek.nl]
Verzonden: zondag 4 april 2010 19:04
Aan: Hulzebos, Bram
Onderwerp: Re: vonnis

Meneer,

Dank voor uw bericht. En excuus dat ik u op deze eerste Paasdag nog even lastig val maar het onderstaande is van belang v.w.b. uw berichtgeving: het is evident dat Ingrid Visser de boel op een groteske manier heeft belazerd. Ze heeft op zaterdag 14 maart 2009 (2de en laatste recital, Mediacentrale Groningen) na afloop van het concert zich terdege gerealiseerd dat haar megalomanie tot niets had geleid. Een berg van schulden kwam op haar af en het is absoluut de (hoofd-)reden dat ze vliegensvlug bedacht de boel op het bord van de SMK! en Cornelis te zullen gaan leggen. Ze heeft uiterst geraffineerd informatie misbruikt die ze in de loop van de tijd opdeed toen ze hier bij mij over de vloer kwam. Het wel en wee van de SMK! die, afgezien van de drie recitals in de Recital+-serie, iedereen na afloop van een door ons georganiseerd concert keurig betaalde (al dan niet via een impresariaat), heeft ze geabsorbeerd wellicht met de gedachte dat dit nog wel'ns van pas zou kunnen komen. Ik ben zo naief geweest té openhartig te zijn geweest en daar heb ik zoals u ongetwijfeld wel wilt aannemen, erg veel spijt van. Dat deze affaire op mijn leeftijd nog op mijn pad zou komen, had ik niet verwacht toen ik voor de eerste keer Ingrid Visser hier de trap zag betreden. Ik, en velen met mij, ben er van overtuigd dat wanneer ze had geweten dat deze kwestie voor haar een dergelijke wending zou nemen (rechtszaken, incassobureaus, deurwaarders, ontslag bij OOG-radio enzovoort..), ze de onsmakelijke hetze nimmer was begonnen. Overigens is tijdens de rechtszaak (23 maart 2010) duidelijk geworden dat de eerste fee van Jeremy Menuhin niet door sponsoring werd opgebracht (ze noemde de namen van Gasterra, Bollegraaf, Gasunie, Menzis..) maar betaald werd door Mr Govert Tiddens die zijn auto en zijn bankpasje aan haar gaf met als gevolg dat ze zijn rekening heeft geplunderd. Mocht u aan mijn woorden twijfelen.....deze informatie komt van Pierre Lafay (ex-vriend van IV) en is te verifiëren via 050-3125544 of lafay@home.nl.
Er is een dossier samengesteld over Ingrid Visser (88 blz.) dat ik u gaarne per post toestuur indien u dit wenst.
Tenslotte hoop ik van harte dat er een rectificatie komt n.a.v. de berichtgeving over Cornelis want die van vorig jaar - en dan in 't bijzonder de foto en tekst die u publiceerde eind december 2009 - is werkelijk onterecht en heeft geleid tot een houding t.o. u waarmee ik niet graag omringd zou zijn. Maar dat is een zaak tussen u en hem, daar ga ik mij niet verder mee bemoeien.
Samenvattend: zij moet de tweede fee van Jeremy Menuhin binnen één week betalen alsook de proceskosten. DirectIncasso in Utrecht heeft een dagvaarding laten uitgaan betreffende de openstaande rekening van de Heerlijkheid Mariënwaerdt (iets meer dan € 5.500.-) en TCN, verhuurder/eigenaar van de Mediacentrale probeert ook hun nota vereffend te krijgen, zo'n € 6.500.-. De totale schuldenlast van Ingrid Visser bedraagt tenminste vijftigduizend euro.
De malversaties en bedrieglijke bankacties (nog) niet meegerekend.

Cora Visser

Geen opmerkingen:

Een reactie posten