donderdag 20 augustus 2009

Dialoog in lijn 22

Heb jij je mobieltje bij je?
- maar schat, we zijn er toch zo, waarom moet je nu bellen...?
Hou 'ns op te zeiken, heb je je mobiel bij je ja of neen
- ja heb ik wel maar als je twee haltes wacht dan kun je 't hem zelf vragen, daar heb je mijn mobiel niet voor nodig
Wat ben jij een ongelooflijke zeikerd zeg...geef dat ding hier!
- neen ik geef dat ding helemaal niet hier en ook niet daar, gebruik je eigen mobiel
Ik heb geen beltegoed anders had ik je niet gevraagd, benk ook nooit weer van plan trouwens want ik vind dit zoooho kinderachtig
- je doet maar..oh, we zijn er, kijk daar staat je collega, loop er maar snel heen, weet je nog wat je zeggen of vragen wilde offe...
Ik zie je vanavond wel, hoe laat ben je thuis?
- ga nou maar, we bellen
OK, dubbeldoei..kusjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten