zondag 12 december 2010

A fronte praecipitium, a tergo lupi

12.12.2010
Geachte heer Dronkert,

Er zijn twee zekerheden in het leven: a) dat we allemaal dood gaan en b) dat Ingrid Visser absoluut niet zal reageren op uw verzoek en dat van uw advocaat om voor 24 december van dit jaar met geld over de brug te komen. Zij heeft, om het plat te zeggen, volkomen schijt aan u en mij - en aan de overige schuldeisers - en wordt zorgvuldig afgeschermd door haar vriendje Mr Govert Tiddens van BoutOveres Advocaten in Groningen en leeft ondertussen zoals zij dat gewend is: de Grande Madame uithangen in Groningen en omstreken. Al snuivend door het bestaan trekken en op Facebook de broodnodige contacten 'onderhouden' met gezever en gelullo. Lekker ongezien kletsen.
Ik raad u dringend aan een imposanter register open te trekken teneinde deze crimineel te weerstaan om te voorkomen dat u, en velen met u, het na-kijken hebben. De ellendeling komt in deze contreien weliswaar nooit meer aan de bak maar als dat het enige resultaat is van de collectieve poging de vorderingen betaald te krijgen, dan is dat beduidend te weinig. Er is maar één mogelijkheid dit soort mensen uit te schakelen - na vereffening van de schulden graag - maar die is helaas in dit land niet toegestaan. Details zal ik u besparen maar denk aan de naam van een instrument dat meerdere betekenissen heeft. In Albanië zijn ze er dol op, inderdaad: (de) Kanun.
Vriendelijke groet,

C. Hofmann

11.12.2010
Geachte heer Hofmann,

Dank voor uw update. Ik heb Ingrid Visser een deadline gesteld om te
reageren op de vordering. Deze loopt 24 december as. af. Wanneer zij
opnieuw verzuimd haar verantwoordelijkheden na te komen, zal ik mij
aansluiten bij de lopende procedure.

Mocht ik voor die tijd een reactie ontvangen zal ik u daar uiteraard
van op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

Jaap Dronkert
Guapo Productions
Oostelijke Handelskade 1199
1019 DN Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten