zaterdag 19 september 2009

€ 21.879.62 excl. bijkomende kosten

Onthouden hoeft niet want u kunt het op elk willekeurig gekozen moment lezen en desnoods herlezen, daarna knippert u gewoon twee keer met uw mooie ogen en dan weet u het écht: er staat inderdaad € 21.818.74. Want dat is het bedrag dat de Stichting Muziekklassiek! nog moet ontvangen van Ingrid Visser oftewel Amens. U weet wel, dat is die oplichter die ons aan de schandpaal nagelde en daarmee haar eigen ondergang inleidde. Hoe is het bedrag opgebouwd? hoor ik u denken. Daarop geef ik volgaarne antwoord want u heeft daar recht op als trouwe lezer:
€ 18.520.- het bedrag dat ze de SMK! schuldig is
€ 534.02 rente tot op dit moment (03.11.2009)
€ 2.825.60 de zgn. buitengerechtelijke incassokosten
en als je deze bedragen optelt - maar dat hoeft dus niet meer want dat deed de meneer van het incassobureau reeds - dan kom je dus op het in de titel vermelde bedrag. Maar pas op..ho stop!: het bedrag, de vordering dus, wordt almaar hoger want de rente loopt gezellig door. Heerlijk.
Nu hoor ik u wederom: "waar denkt die aardige meneer van het incassobureau uit Arnhem dit bedrag bij Amens weg te halen en vooral "wanneer denkt die meneer te kunnen beuren?". En dat ga ik u lekker niet vertellen want, ja ja, er leiden meer wegen naar Rome. En dat heeft die meneer van het incassobureau tegen de aardige secretaresse van de SMK! gezegd en wie ben ik om dat in twijfel te trekken? Nou dan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten