zaterdag 13 november 2010

Non scolae, sed vitae discimus

Er is besloten het omvangrijke dossier dat is samengesteld over de handel en wandel van Amens, tesamen met een door diverse benadeelden ondertekende brief, naar Tros Opgelicht!? te sturen in de verwachting dat een cameraploeg andermaal naar Groningen komt - evenals men deed in mei 2009 - en zich meldt aan de deur in de Snelliusstraat 29. Ze kan dan voor het 'oog van de wereld' uitleggen waarom ze de boel beduvelde en belazerde en waarom ze getracht heeft heur rotzooi op mijn bord te leggen dat, zoals u weet, gedeeltelijk is gelukt maar wat inmiddels voor de volle 100% werd achterhaald. Zo nu en dan kom ik nog een proleet tegen die me toesist dat op 26 mei 2009 naar de TV werd gekeken maar dat zal mij een rot zorg zijn. Er zijn zelfs lieden die me aanspreken in het café en op hoge toon uitleg eisen hoe en wat...gespuis is het dat stuk voor stuk een aanklacht aan hun broek kregen en dat heeft me al diverse keren naar de Rademarkt gebracht waar de namen en adressen van dit overbodige gepeupel netjes door de diender in het dossier werd genoteerd. De boetes voor belediging en smaad komen druppelsgewijs bij hen binnen en het blijft buitengewoon jammer dat er geen wet is in dit land die je vrijwaart wanneer je spontaan zo'n luis overhoop schiet.
Amens heeft met behulp van haar vriendjes toentertijd (aan te nemen valt dat ze zich collectief hebben teruggetrokken) een hetze georganiseerd die ongelooflijk veel sporen achterliet. Maar die zijn nu glad gestreken en is het haar beurt om de gevolgen van haar gedrag eveneens uit te wissen. Dat zal een paar decennia duren want ze zit tot aan d'r strot in de schulden en zodra ze aan het werk gaat (in Groningen gaat dat niet meer lukken) en dus uit de bijstand is, dan staan er onmiddellijk drie/vier incassobureaus op de stoep van de werkgever die d.m.v. een zgn. beslag het loon grotendeels zullen opeisen. U weet dat Visser bij OOG-radio werkte en via netwerken - was ze dol op - probeerde reclame te regelen voor deze vreselijke zender. Het was in die tijd dat het haar was gelukt een inbraak in een huis aan de Grachtstraat zo te "ensceneren" dat de verzekering niet anders kon dan een fiks bedrag uitbetalen. Er wordt nu onderzoek gedaan hoe zij ook toen al de boel manipuleerde en het is niet uitgesloten dat de verzekering alsnog besluit het te veel betaalde terug te eisen. Wel achter aansluiten svp, u bent nog lang niet aan de beurt!

2 opmerkingen:

  1. Dan lees je mijn blog niet, buitengewoon eenvoudig: niet lezen. Overigens gaat mijn blog niet uitsluitend over Amens c.q. het sujet maar ook over een heleboel gezellige zaken en dat houden we er mooi in. Maar wat het eerste betreft kan ik nu reeds meedelen dat hetgeen er nog wél over wordt geschreven, pijnlijk zal zijn. Of ze moet even over de brug komen met ettelijke duizenden euro en dan wordt de boel (lees: blog) gewist, misschien. Maar waarschijnlijk niet.
    En terwijl ik dit schrijf zit zij waarschijnlijk, hoogstwaarschijnlijk, een lijntje cocaïne naar binnen te snuiven en neemt daarna nog een glas witte wijn om de zojuist gepocheerde zalm weg te spoelen. Hoeveel schijt kun je aan de wereld hebben?
    Neen, je kritiek is onterecht maar we leven in een vrij land dus ik zou zeggen, heb er lol in. Verder zal het me een zorg zijn.
    MM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die vrijheid is mij, ook dankzij het lezen van jouw blog, niet onbekend.
    Maar bedankt voor je advies : ik haak inderdaad af.
    Wie je er voor terug krijgt weet ik niet. Ik hoop dat je goede zaken doet, maar vrees het ergste.

    BeantwoordenVerwijderen