zondag 21 november 2010

Alwéér een benadeelde.....

19 november 2010
Geachte heer Hofmann,

Dank voor uw bericht. De vorige e-mail heeft mij inderdaad niet
bereikt. Waarschijnlijk is deze in de spambox van mijn oude
mailprogramma verdwenen. De stand van zaken is dat ik met mijn
advocaat nu een vordering heb opgesteld en daar een ultimatum aan heb
gekoppeld onder dreigement van aansluiting bij de groeiende groep
benadeelden. De brief is pas recentelijk aan Ingrid Visser verstuurd. Indien na
verstrijken van de periode nog geen antwoord is ontvangen, zal ik mij
aansluiten bij de reeds liggende claims.
Ik houd u op de hoogte.

Hartelijke groet,

Jaap Dronkert
Guapa Productions
Amsterdam

----

Geachte heer Dronkert,

Er is een dossier (90 pagina's) samengesteld over de handel en wandel van Ingrid Visser in samenwerking met de verschillende schuldeisers en je valt tijdens het lezen van de ene in de andere verbazing hoe ze de zaken heeft belazerd en, zoals u weet, na de klanken van het tweede en laatste recital op zaterdag 14 maart 2009 vliegensvlug actie heeft ondernomen om haar rotzooi op het bord van de Stichting Muziekklassiek! en mij te leggen. In eerste instantie lukte dat - bracht een hoop ellende met zich mee - nu is voor elk en een duidelijk hoe de vork écht aan de steel zit en wordt de veroorzaker er van (lees: Ingrid Visser) achtervolgd door schuldeisers, incassobureaus, deurwaarders etc. Ik kan u verzekeren mijnheer Dronkert dat ze ons allemaal met de bekende middelvinger omhoogwijzend, uitlacht. Ze neemt nog een snuifje van het een of ander, drinkt een smakelijk wit wijntje en laat de ober in een 'fancy' restaurant terloops weten dat de gepocheerde zalm geserveerd kan worden. De Grande Madame uithangen in Groningen e.o.
U kunt zich voorstellen dat de afkeer van dit sujet een grote hoogte heeft bereikt.
Laat me even weten svp hoe groot uw vordering is. Niet dat uw vordering minder "belangrijk" is dan de overige maar er zijn een paar forse bij die, zo kan ik me voorstellen, prioriteit hebben of krijgen. De Stichting Muziekklassiek! ontvangt maandelijks een bedrag van € 75.- dat op de aan haar uitbetaalde bijstandsuitkering in mindering wordt gebracht. Er is dus ogenschijnlijk weinig te halen maar dat is schone schijn. Daar kunt u van overtuigd zijn. Zelfs nu zal ze proberen de boel nog te manipuleren. Maar die poging zal direct onderdrukt worden door iedereen die de buik vol heeft van deze omhooggevallen blaaskaak.
Vriendelijke groet,

C. Hofmann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten