vrijdag 5 juli 2013

Brieven aan Jacques (14)

Wat horen we nou toch Jacques. Je bent op je man gebotst. Vanachteren. Hansje werd verblind door de zon, trapte plotsklaps op de rem en boem! daar zat je beteuterd en helemaal van slag op zijn schattige achterbumpertje. Wat maken jullie toch een hoop nare dingen mee de laatste tijd. Zijn jullie na afloop van de botsing ook naar een therapeut geweest of zoiets? Want het is me toch wat zeg: van achteren op je eigen man botsen. OK, als je lekker ligt te neuken met je man (rug racen wordt dat ook wel genoemd in jullie kringen), dan is het anders dat van achteren...snap je het nog? maar om elkaar nou ook nog van achteren te rammen, dat vind ik toch wel ver gaan. Ik hoorde onlangs dat jullie soort mensen elkander neuken en dan meestal geen condoom gebruiken. Is dat zo Jacques? doen jullie het zonder? is dat dan lekkerderder..? Nou ja, we zullen het nooit weten want je geeft veel interviews maar daarover laat je je nooit uit. Nog een laatste vraag dan: ben jij bottom of top?. Tot voor kort wist ik niet wat dit betekende maar enige tijd geleden heeft een kapper (je weet dat kappers altijd homo zijn..) me haarfijn uitgelegd wat het verschil is tussen een bottom en een top. Ik kreeg er bijkans jeuk van. Het blijkt dat een bottom altijd op z'n buikje ligt en dat de top vanuit de keuken aan komt rennen en zijn al dan niet stevige lul in dat gat probeert te krijgen. Maar zeker weten doe ik dit niet en er zijn ook geen cijfers van. Je hebt ook die er naast zitten en dan een tweede poging wagen. Maar ja, de eerste is natuurlijk altijd het lekkerst. Zegt men. Ach ik weet het ook niet hoe het allemaal zit tussen die homi. Misschien dat we binnenkort bij een lekker cappuccino 'ns kunnen praten over hoe en wat.
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten