zondag 30 november 2014

Dwaas

Hahahahaha...wacht, ik moet even de bevolking vernachelen hahahahahaha...je kent dat verhaal van die €1000.- die ik toezegde, zag je hoe de mensen er intrapten? hahahahahaha bruine poep hahaha...we zitten we hier gezellig, lekker op de partijdag hahahahaha met gelijkgestemden hahaha beloof dat de belasting omlaag gaat met de komst van het nieuwe belastingstelsel...haha even een leugentje tussendoor hahahaha moet kunnen.

"Nederland begint stap voor stap, onder leiding van de VVD, weer op stoom te komen." leuk of niet leuk kerel hahahaha..doe mij nog een biertje en een bitterbal. hahaha hallo Neelie, goeie meid haha, lekkere natte doos van me oeps! hahahaha heb net een prijsje in ontvangst mogen nemen uit handen van m'n oma, waarschijnlijk in een vlaag van verstandsverbijstering hahahaha besloot ze een gebaar te maken, hoe het heet? hahahaha iets met rat er in, ik weet het niet meer, heb 'm al in de container gegooid, wat kan mij die prijs hahaha schelen? Kutprijs hahaha.
En na dat gedoe moest ik naar Donald Duck hahahahahaha in Gdansk. Ze wonen daar leuk. Haha.....ben zo geil als een deur...hahahahaha..hallo Willempie...leuke kerel Willempie die vrouw van 'm ook, lekker ding hahahahaha, God ik kom niet meer bij maar gebruik gelukkig bloedverdunners anders blijf ik er in vandaag of morgen, zou jij wel willen hè hahahahaha, mijn vriendje Herman zit er de komende jaren bijzonder warmpjes bij. Hij krijgt bij zijn vertrek uit Brussel ruim 630.000 euro mee van de belastingbetaler. En daarvoor hoeft hij helemaal niets te doen. Hahahahahaha......wat enig! goed gedaan Herman hahahaja beste mensen, daar gaan nu uw zuur verdiende centjes naar toe.... naar de corrupte beerput die Brussel heet..... als die beerput nog een keer open gaat... en de bevolking massaal in opstand komt... en dat gaat een keer gebeuren (de spreekwoordelijke kruik)..dan zit Europa op de rand van een (burger)oorlog....maar wat mij dat schelen hahaha....verneuk de massa, grijp de kassa! hahahahihihiau! Het is een paar dagen onrustig door dergelijke berichten maar dan gaat de storm weer liggen hahahahaha....
Heb je het gehoord?: Die hoezepoes is weer bezig die lelijkerd gatver haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wie wil die pruillip in z'n aars likken hahahahaha je ziet toch zo aan die Ronnie dat het een gemeen loeder is, een verderfelijke griezel maar ozo geraffineerd...maar goed, hij wou beroemd worden en dat is 'm gelukt. Uitgerekend mijn vriend Hoes kiezen, bah hoe durf je...en hij al zo veel met Albert te stellen..gelukkig zijn ze kinderloos gebleven hahaha leuke wereld, homi die met elkaar trouwen en kinderen krijgen, het kan allemaal in dit land hahahahaaaaaaaaaaaaaa
Trouwens, er is op nichtengebied een nieuwtje is: mediageile Gordon heeft weer een vaste vriend, corrupte Bram met die bekende achternaam waarvan Kelder zei dat-ie een maffiamaatje is en nergens voor terugdeinst en daarin gelijk krijgt (dat kost een paar centen maar zie het als investering) haha griezelige homowereld, niet mijn pakkie an ik val op de dames hahahaha, ik heb een hartstikke leuk leven en lieg er lustig op los tralalala ze vinden me meestal een Jan Lul maar daar heb ik ook al lak aan haha, heb overal lak aan en weet je wat raar is?: er komen verkiezingen voor de provinciale staten aan en wel op 13 maart 2015 en dan wordt de partij groter dan ooit tevoren. Das raar hè? maar wat geeft het, even weer een leugentje tussendoor. Zo hou je de boel aan de gang....
Hoor net dat honderdduizenden Nederlanders moeite hebben om het verplichte eigen risico van hun zorgverzekering (360 euro) te betalen. Nou, dan zorg je toch gewoon dat je niet ziek wordt hahahaha stelletje dommeriken niet ziek worden dat kost geld, het dupeert met name chronisch zieken en ouderen hahahaha wat kan mij dat schelen, ze staan met 1 voet in het graf en dan nog zeiken? sterven kunnen ze en liefst rap hahahahahaha. Waarom ik nog niet geliquideerd ben? wat is dat voor een rare vraag...doet pijn aan m'n oogkleppen, ben ik dan niet geliefd..? nou bij het merendeel wel hoor..SP-leider Emile Roemer vindt mij een allemansvriend is die op 'alle fronten klem zit' maar wat kan mij dat schelen hahaha daar denk ik nooit aan haha het is hier toch tof en ik woon in huisje weltevreden. Ik vind mezelf enig en als me wordt gevraagd wat we zoal gepresteerd hebben: weet ik veel, gewoon dikke worsten voor houden en het resultaat is alleen maar een "dun" velletje zonder ook maar een smaak naar worst. En het gaat maar door en het gaat maar door en iedereen trapt er in. Knap hè. Hahahahahaha dat domme volk......
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa een meerderheid van de Nederlanders zit er niet te wachten op mij maar ik wil graag een derde termijn hahaha kan ik de boel blijven vernachelen haha stront in je gezicht, in je bek kakken hahahahaha ik heb vaak van die grappige ingevingen haha...
Er moet hahaha snel een oplossing komen voor het probleem dat is ontstaan nu het zorgplan is weggestemd. We mogen niet vallen hahaha tuurlijk zijn we opvreters maar ik draai het wel zo dat er geen vuiltje aan de lucht is..de kanker achter je oogballen hahahaha het is duidelijk vandaag iets heel erg misgegaan. Maar we werken nu aan een oplossing en het is belangrijk hahaha dat wil zeggen voor onsen we blijven de boel verneuken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten