vrijdag 29 mei 2009

een spectaculaire ontwikkeling!


Beste lezer, er komt zojuist een bevestiging binnen van een in Groningen gevestigde deurwaarder die het volgende schrijft:

Geachte heer,
Dank voor uw uitvoerige uiteenzetting. U bevestigde hiermee datgene wat ik reeds vermoedde. Daarover heb ik gistermiddag uitvoerig gesproken met mijn opdrachtgever (Bos & Bos catering/ Renske Bos) ook een van de gedupeerden.
Op dit moment kan ik weinig doen. Het zou mij niets verbazen dat Ingrid Visser, of failliet zal worden verklaard, of bijv. in de schuldsanering terecht zal komen. Ik heb mijn opdrachtgever geadviseerd om op dit moment geen gerechtelijke (civiele) procedures te starten om te voorkomen dat er een hoop (extra) kosten worden gemaakt waar straks niets (buiten de vordering om) van terug zal komen ivm het bovenstaande.
Ik heb gistermiddag geprobeerd contact te krijgen met de behandelend arts van Mw. Visser. Er is mij toegezegd dat deze bij mij op de zaak terug zal komen, zodat ik een beter beeld zou kunnen krijgen van de feitelijke omstandigheden waarin Mw Visser momenteel verkeerd.
Met vr groet,
D. Laninga


Nou zeg. De tot in de perfectie uitgestippelde campagne tegen de Stichting Muziekklassiek! die door Ingrid Visser werd geinitieerd, heeft een hetze voortgebracht waar de lokale media gretig op zijn gesprongen en waar zelfs een TV-ploeg van die walgelijke Tros-omroep voor op kwam dagen. Ze heeft ons slecht gemaakt, kletsverhalen verteld, mensen gemobiliseerd toch vooral mee te doen en ze verspreidde de meest gore smaad en laster. Vooropgezet, uitgedacht en vervolgens uitgevoerd. Deze intens slechte vrouw zit dan nu in de dagbehandeling op de Hereweg en wordt psychisch onderzocht. Ze blijkt als organisator van de twee herdenkingsconcerten op 12 en 14 maart wel geld gebeurd te hebben van een aantal sponsoren, maar de rekeningen betaalde ze niet of niet volledig. Ze heeft gigantische schulden, wordt achtervolgd door een incassobureau namens een fiks aantal gedupeerden en haar haatcampagne is grotendeels mislukt. En nu wordt de boel tot de bodem uitgezocht, heur auto zal onder dat wiebelende achterwerk vandaan worden gesleept (verkopen dat ding..!) en beslag leggen op haar huis kan helaas niet want die heeft een advocaatje op zijn naam gezet. Ze is mislukt, verdrietig, gaat gebukt onder de schulden en we misgunnen haar deze ellende niet. Wat deze vrouw heeft aangericht, is werkelijk met geen pen te beschrijven. Ze is een complete gek en niks anders!
Zij in de kliniek en wij drinken een glaasje port. Eindelijk gerechtigheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten