dinsdag 16 juni 2009

Men wordt onrustig.....

Kreeg vanochtend via de mail het verzoek om een naam uit m'n bestand te verwijderen. Nu is dat bestand van namen & adressen al niet zo vreselijk groot en om er dan ook nog eentje uit te verwijderen, gaat me aan 't hart. Gek hè, je hecht toch aan sommige dingen in het leven en dat terwijl ik vrijwel helemaal 'los' van de zaken probeer te komen. Maar dit verzoek gaat me iets te ver. Wat is namelijk het geval? u weet zo langzamerhand wel dat de hetze die werd gevoerd tegen de Stichting Muziekklassiek! - waar ik als vrijwilliger bij betrokken was - belachelijke maar vooral walgelijke vormen aan nam (DvhN, TV-uitzending enz.) Amens fantaseerde de meest krankzinnige verhalen en iedereen die ze vervolgens mobiliseerde, trapte er in. En ze bedacht een plan hoe de SMK! en vooral mij kapot te kunnen krijgen. Dat ze daarin niet zijn geslaagd, moge duidelijk zijn.
Wat ook duidelijk moge zijn, dat nu de beurt aan mij is om een aantal lieden die gretig hebben meegewerkt aan deze welhaast kankerverwekkende hetze, aan te pakken. En op een 'nette' manier met behulp van een advocaat en niet via een lokaal sufferdje of een volksomroep. Geenszins. Die slechterikken krijgen nog wat voor hun kiezen.
Alea iacta est

Geen opmerkingen:

Een reactie posten